מצב נגישות / ניווט באמצעות מקלדת דלג לתוכן תפריט ניווט נגיש פאנל נגישות איפוס נגישות מפת אתר הצהרת נגישות

עוצמה אותנטית

הבלוג של דלית אליהו | מאמנת לחיים

יכול לעניין אתכם גם

חשבו מסלול מחדש

חשבו מסלול מחדש

לפי הפסיכולוגיה הרוחנית, כולנו נשמות שעוברות חוויה אנושית ורק אנחנו אלה שמחליטים מה לעשות עם

עוצמה אותנטית, היא מקור בלתי נדלה ליצירתיות, להתפתחות ולצמיחה.

זו אנרגיה שזורמת כל הזמן ביקום וכל אחד מאיתנו מקבל ממנה כל יום באופן טבעי.

בשונה מכוח חיצוני כמו כסף או כוח פיסי שנגמר בשלב כלשהו ואז אנחנו צריכים לעשות משהו כדי לייצר אותו.

את העוצמה האותנטית אנחנו מקבלים חינם!

עכשיו השאלה היא מה אנחנו עושים עם האנרגיה הזו.

אנחנו יכולים להגדיל אותה וכך ליצור לעצמנו עוד אנרגיה או שאנחנו יכולים לבזבז את מה שקיבלנו.

אז למה לרובנו אין גישה זמינה לעוצמה הזו?

כי אנחנו כאנושות שכחנו לעבוד עם הלב, אנחנו חיים בראש, מפחדים להרגיש. כאשר אנחנו לא מאפשרים לרגש, שהוא בסך הכל אנרגיה, להיות נוכח אנחנו חווים חרדה או אופוריה שהם שני קצוות שבהם אין כבר חיבור לעצמנו אלא ניתוק.

גילויים חדשים במדע מספרים לנו על 40,000 תאים שהם סנסורים שאוספים מידע כמו במוח אבל נמצאים בלב! העוצמה הזו זמינה כל הזמן, רק צריך ‘לשים לב’ אליה. הלב הוא מערכת משוכללת של ניווט דרך מידע שהוא מקבל כל הזמן, המידע הוא משוב לגבי האם אנחנו על המסלול או סטינו ממנו. עבור הלב אין הבדל בין מערכת יחסים זוגית, מקצוע, או בחירת חברים, כאשר זה מגיע להתאמה למסלול שלנו.

מתי שזה לא מדויק אנחנו נקבל ממנו משוב בצורת רגשות פחות נעימים, המשוב יכול להיות עדין או חריף בהקשר של עד כמה אנחנו מתרחקים מהמסלול הייחודי שלנו או עד כמה לא הקשבנו בעבר.

מתי שאנחנו עושים החלטות בחיים, עם כל החלטה קטנה כגדולה, אנחנו עושים משא ומתן עם האנרגיה שיש לנו שהיא העוצמה שלנו. אנחנו יכולים להגדיל את כמות האנרגיה כאשר אנחנו בגישה של שיתוף פעולה או להקטין מתי שאנחנו חווים את עצמנו בהישרדות, נלחמים ומתחרים עם אנשים אחרים.

הנה כמה דוגמאות עבורכם על מנת להבין באיזה מצבים יש איבוד אנרגיה ובאיזה אפשר להגדיל אותה! 

הפסיכולוגיה הרוחנית מלמדת אותנו כלים לשינוי התפיסה, לריפוי ולנקיטת צעדים מתוך אומץ רגשי, בשונה מאומץ פיזי, על מנת לממש את הפוטנציאל שלנו ולפעול מתוך כשרון, יצירתיות, ועוצמה אותנטית.

לכל אחד מאתנו יש ייעוד ייחודי, כשרון מיוחד, ודרך אינדיבידואלית לעבור. וכשאנחנו מאפשרים למהות הרוחנית שלנו לזרום דרכנו בחופשיות קורים ניסים.

ואתם יודעים מה הכי חשוב? אנחנו באמת יכולים להיות מאושרים. לכן, גם אם נסיבות החיים שלכם מעצבנות או מעציבות אתכם דעו שאלה לא חדשות רעות אלה יכולות להיות החדשות הכי טובות אי פעם.

דברו אלינו אנחנו מקשיבים